2.06.2007

V O L G E N

Leuk dat er mensen zijn die
me naar hier GEVOLGD zijn...
Vandaag was er goed en minder goed nieuws:
Deze voormiddag zat ik een beetje na te denken
in de les en ondertussen een beetje op mijn potlood
te bijten ( ja,slechte gewoonte!).
Opeens hoorde ik krak...
Eerst dacht ik dat het mijn potlood was,
maar toen mijn buurmeisje zei dat ik aan het bloeden was,
wist ik het: mijn kies was losgekomen.
Het was de kies waar mijn beugel aan vastzat.
Vanavond zijn we dus naar de orthodontiste gemoeten.
En daar kwam het goede nieuws vandaan:
Een stuk van mijn beugel mocht er uit!
Hopelijk voorgoed...

5 opmerkingen:

Pralien zei

kwil je ni ontmoedigen hoor, ma et zou best kunnen da je nu nog langer je beugel zou moeten dragen!

Een vriendin van mij verloor zelfs een keer een beugelblokje toen ze frietjes aant eten was :)

x

Anoniem zei

Hé Emiel,
Da's inderdaad een geluk bij een ongeluk... laat ons hopen. En die voetstappen-link is leuk! 'k Dacht eerst dat het een foto was van jouw voetafdruk in sneeuw... maar neen.
En die kies... 'k hoop dat je daar geen last van zult krijgen hoor!
Alle succes toegewenst en niet meer bijten op het potlood hé ;-)
groetjes

Anoniem zei

Hela Emiel,
Ik heb een stokje voor je.
Ideaal om je nieuwe blog een beetje te promoten, al mag je ook meedingen met die "oude bekende". Kom eens kijken.
Groet

Pralien zei

voetstappenlink? ik krijg de foto :s:p. Of was dit een of andere subtiele hint?

Pralien zei

ah! nu begrijp ik het :) je had het over die link. Khad eerst nog ff tijd nodig om de site te snappen, maar hij is wel cool!

x